Prisijungimas
Kam skirtas portalas manosiunta.lt?
Kaip galiu prisijungti į manosiunta.lt portalą?
Kodėl negaliu prisijungti?
Kas yra siuntos pranešimo numeris?

Siuntos pristatymo data ir laikas
Aš nebūsiu namie nurodytu laiku. Ką man daryti?
Ar galiu pasirinkti, kurią dieną atvežti mano siuntą?
Ar galiu pasirinkti laiką, kada pristatyti mano siuntą?
Kodėl negaliu iškart pasirinkti konkretaus pristatymo laiko?
Siunta turi būti pristatoma šiandien, tačiau jeigu pakeičiu adresą, jos pristatymas nukeliamas kitai dienai. Kodėl jos negalite pristatyti šiandien?

Siuntos adreso ir gavėjo keitimas
Kaip galiu pakeisti siuntos adresą?
Ar galiu nurodyti, kad siuntą atsiims kitas asmuo?
Padariau klaidą keisdamas adresą, ar galiu jį dar kartą pakeisti?

Pickup siuntų taškai
Kas yra Pickup siuntų taškai?
Ar galiu persiųsti siuntą į Pickup siuntų tašką?
Ar visas siuntas galiu persiųsti į Pickup siuntų tašką?
Ar galiu dar kartą pakeisti siuntos pristatymo adresą, jeigu siuntą persiunčiau į Pickup siuntų tašką?
Kiek dienų saugosite mano siuntą Pickup siuntų taške?
Kada galiu atsiimti siuntą, kurią persiunčiau į Pickup siuntų tašką?

Kiti klausimai
Kas siunčia man siuntą?
Ar galiu už prekes sumokėti banko kortele?
Kur man kreiptis, jeigu turiu daugiau klausimų?

 


Kam skirtas portalas manosiunta.lt?
Šiame portale Jūs galite valdyti savo siuntos pristatymą:
 - pakeisti pristatymo datą
 - pakeisti pristatymo adresą
 - peradresuoti siuntą į Pickup siuntų tašką bei įgalioti kitą asmenį atsiimti siuntą

Į viršų


Kaip galiu prisijungti į manosiunta.lt portalą?
Į manosiunta.lt portalą galite patekti vienu iš šių būdų:
- įvedę savo siuntos numerį ir specialų kodą, kuris nurodytas Jums atsiųstame SMS pranešime arba el.laiške
- paspaudę ant nuorodos SMS pranešime arba el. laiške
- jeigu ant savo durų radote siuntos pranešimą, į portalą galite prisijungti suvedę siuntos pranešimo numerį ir savo pašto kodą

Į viršų


Kodėl negaliu prisijungti?
Jeigu nepavyksta prisijungti, atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:
- ar teisingai suvedėte reikalaujamus duomenis: siuntos numerį ir kodą arba pranešimo numerį ir pašto kodą. Pašto kodas turi būti iš 5 skaitmenų
- patikrinkite, ar pasirinkote teisingą prisijungimo būdą. Pvz., jeigu norite prisjungti su siuntos numeriu ir kodu, tuomet turite pasirinkti "Turiu siuntos numerį ir kodą"
- pakeitimai negalimi, jeigu siunta yra siunčiama į Pickup siuntų tašką
- kai kuriais atvejais siuntos pristatymo valdyti negalima, pavyzdžiui, dėl prekių specifikos yra specialus susitarimas su siuntėju

Į viršų


Kas yra siuntos pranešimo numeris?
Jeigu kurjeris nieko neranda namie, jis ant durų palieka pranešimą, kuriame informuoja apie galimybes gauti siuntą. Pranešimo numeris yra viršuje kairėje

Į viršų


Kas siunčia man siuntą?
Siuntėjo pavadinimą galite pamatyti siuntos informacijoje, paspaudę "Siuntos sekimas"

Į viršų


Aš nebūsiu namie nurodytu laiku. Ką man daryti?
Jūs galite pasirinkti vieną iš kelių galimybių:
- siuntą persiųsti į artimiausią Pickup siuntų tašką ir ją atsiimti Jums patogiu laiku
- pakeisti siuntos pristatymo dieną į Jums patogesnę
- pakeisti siuntos pristatymo adresą ir siuntą persiųsti sau į darbą arba kitu adresu

Į viršų


Ar galiu pasirinkti, kurią dieną atvežti mano siuntą?
Taip, Jūs galite rinktis, kada norite gauti siuntą. Pagrindiniame meniu pasirinkite "Pakeisti pristatymo dieną". Čia galėsite nurodyti dieną, kada Jūs norite gauti siuntą.

Į viršų


Ar galiu pasirinkti laiką, kada pristatyti mano siuntą?
Kol kas negalite pasirinkti laiko, kada pristatyti Jūsų siuntą. Apie tikslesnį siuntos pristatymo laiką informuojame žinute siuntos pristatymo dienos rytą.

Į viršų


Kodėl negaliu iškart pasirinkti konkretaus pristatymo laiko?
Mūsų kurjeriai per dieną pristato apie 50 siuntų, taip pat dar apie 30 siuntų surenka iš siuntėjų. Vienam pristatymui tenka apie 5 minutes (surinkimai užtrunka kur kas ilgiau), todėl kurjeris turi važiuoti konkrečiu suplanuotu maršrutu ir negali labai nuo jo nukrypti. Kurjerio maršrutas kasdien sudaromas pagal tą dieną pristatomų siuntų adresus. Jeigu jis važiuotų pas kiekvieną gavėją pagal užsakytą laiką, jis nepristatytų daugumos siuntų. Tikslesnį laiką nustato maršruto optimizavimo sistema, kuri įvertina visus pristatymus toje teritorijoje.

Į viršų


Siunta turi būti pristatoma šiandien, tačiau jeigu pakeičiu adresą, jos pristatymas nukeliamas kitai dienai. Kodėl jos negalite pristatyti šiandien?
Tuo metu, kai darote pakeitimą, kurjeris jau yra išvykęs iš siuntų paskirstymo terminalo ir pristato siuntas gavėjams. Kiekvienas kurjeris dirba tik tam tikroje teritorijoje, todėl jis negali nukrypti nuo maršruto ir išvažiuoti į kitą miestą ar netgi to paties miesto kitą mikrorajoną. Jeigu keičiamas adresas, kurjeris šią siuntą vakare grąžins į siuntų terminalą, o kitą rytą ją pasiims kitas kurjeris, kuris aptarnauja naująjį siuntos adresą.

Į viršų


Kaip galiu pakeisti siuntos adresą?
Jeigu norite, kad siunta būtų pristatyta kitu adresu, pagrindiniame meniu pasirinkite "Pakeisti pristatymo adresą" ir  užpildykite nurodytus laukus.

Į viršų


Ar galiu nurodyti, kad siuntą atsiims kitas asmuo?
Jeigu keičiate siuntos pristatymo adresą, arba datą, tuomet negalite pakeisti siuntos gavėjo. 
Jeigu siuntą persiunčiate į Pickup siuntų tašką, tuomet turėsite galimybę įgalioti kitą asmenį atsiimti siuntą.

Į viršų


Padariau klaidą keisdamas adresą, ar galiu jį dar kartą pakeisti?
Taip, adresą galite pakeisti dar kartą, tačiau pakeitimų skaičius nėra beribis - adresą keisti galite ne daugiau, kaip 5 kartus.

Į viršų


Kas yra Pickup siuntų taškai?
Pickup siuntų taškai  - tai įvairaus profilio parduotuvių ir paslaugų teikimo vietų tinklas, kuriuos sieja partnerystė su siuntų bendrove DPD Lietuva. Taip pat tai yra automatiniai DPD siuntų terminalai. Pickup taškuose galite atsiimti savo siuntą Jums patogiu laiku.

Į viršų


Ar galiu persiųsti siuntą į Pickup siuntų tašką?
​Taip, siuntą galite persiųsti į Jums patogų Pickup siuntų tašką ir atsiimti Jums patogiu laiku. Pagrindiniame meniu pasirinkite "Persiųsti į Pickup siuntų tašką" ir vadovaukitės instrukcija.

Į viršų


Ar visas siuntas galiu persiųsti į Pickup siuntų tašką?
Į Pickup siuntų tašką galite persiųsti daugumą siuntų, tačiau negalima persiųsti siuntos, kuri turi būti apmokėta ją atsiimant. Taip pat siuntos svoris neturi viršyti 20 kg, ilgis turi būti ne didesnis kaip 61 cm, plotis ne didesnis kaip 44 cm ir aukštis ne didesnis kaip 37 cm.

Į viršų


Ar galiu dar kartą pakeisti siuntos pristatymo adresą, jeigu siuntą persiunčiau į Pickup siuntų tašką?
Jeigu siuntą persiunčiate į Pickup siuntų tašką, ji bus ten pristatyta ir jau nebegalėsite pakeisti jos adreso.

Į viršų


Kiek dienų saugosite mano siuntą Pickup siuntų taške?
Pickup siuntų taške siuntą laikome 7 kalendorines dienas nuo tada, kai ji ten patenka. Mes informuosime Jus atskira žinute, kai siunta bus pristatyta į Pickup siuntų tašką.

Į viršų


Kada galiu atsiimti siuntą, kurią persiunčiau į Pickup siuntų tašką?
Siuntą nuvešime į Pickup siuntų tašką kitą darbo dieną ir apie tai informuose SMS žinute. Būtinai sulaukite šios žinutės, kad būtumėte tikri, kad siunta jau yra Pickup siuntų taške. SMS žinutėje bus nurodytas ir Pickup siuntų taško darbo laikas.

Į viršų


 

Ar galiu už prekes sumokėti banko kortele?
Taip, DPD kurjeriai gali Jums pasiūlyti galimybę atsiskaityti kortele.

Į viršų


Kur man kreiptis, jeigu turiu daugiau klausimų?
Kreipkitės į DPD Klientų aptarnavimo skyrių, tel. 8 5 210 67 77, el. p. kas@dpd.lt
DPD Klientų aptarnavimo skyrius dirba nuo pirmadienio iki penktadienio 8-18 val.

Į viršų